Megszületett a Coaching a Konyhában

2021.01.06

Kezdő coachként nem nagyon volt ötletem, hogyan is mutatkozzak be új hivatásomban. Coach mesterem, Wiesner Edit ötlete volt, hogy csináljak egy vacsorát, néhány azonos érdeklődésű barátomnak és csoportos coaching keretén belül megmutathatom magam.

A vacsora salátákból, mártásokból, csirkéből állt, indiai ízvilággal, a közös érdeklődés és a női kör adta a csoport dinamikáját, a coaching témáját. Nagy nevetésekkel-sírásokkal, felismerésekkel, megértésekkel teli estét zártunk, hajnalban. Ma is előfordul, hogy ha valaki ebből a csoportól, jön egyéni coachingra, megkérdezi: ugye indiai is lesz ? Azóta is ajánlanak a barátaim, viszik a jó híremet. Nagyon jól sikerült a bemutatkozóm, de valamiért mégsem voltam annyira, lelkes, azt gondoltam, jó az ötlet, de valami még hiányzik, mindig lebeszéltem magam, kerestem a kifogásokat, hogy miért nem tökéletes...                                                                                                                           Közben egyfolytában azon, pörögtem a tavaszi "maradjotthon "alatt is, hogy mit csináljak, ami leginkább közel áll hozzám, mit kezdjek az eddigi tudásommal, tapasztalatommal, nem akartam látni a fától az erdőt. Edit szervezésében összeállt, sok-sok lelkes coach kolléga és hétről- hétre építettünk, inspiráltuk, támogattuk egymást a coach vállalkozásunk elindításában. Szárnyakat kaptam, megértettem, hogy nem a tökéletességre törekvés a cél, hanem a csinálás! Hálás vagyok nektek, akiktől annyi biztatást, segítséget kaptam, köszönöm! A csoport erejének  hála, összeraktam az összes tudásomat, bátorságomat, hitemet és már a csinálás fázisában vagyok! Létezik, coaching a konyhában!


https://balogh-kata--coach.webnode.hu

Az oldalt a Webnode működteti Sütik
Készítsd el weboldaladat ingyen! Ez a weboldal a Webnode segítségével készült. Készítsd el a sajátodat ingyenesen még ma! Kezdd el