Az a bizonyos fotózás

2021.01.08

Sohasem szerettem, ha fotóztak, azt gondoltam, nincs jó fényképarcom, szörnyen mutatok minden képen, nem volt jó tapasztalatom, készült már rólam profi fotó, de soha sehol nem vállaltam azokat a képeket. Most, hogy készült a weboldalam tudtam, le kell győznöm az ellenállásom, komfortzónán kívül kerülök. Couture Élményfotózás oldalát olvasva tudtam, velük akarom a portfóliómat elkészíttetni. Zoomos meetingen beszéltük meg az elképzeléseimet, nem volt lehetőségünk személyesen találkozni. Máriával és Nikivel váltottunk pár üzenetet, nekik már akkor konkrét elképzelésük volt a képek hangulatáról. Üzleti fotókról beszéltünk azzal a csavarral, hogy a saját otthonomban készülnek a képek, hozzám jön az egész stáb, sminkes, fodrász, stylist, fotós. Nagyon izgultam addig a pontig, míg el nem kezdtük, ruhapróbákkal, Heni és Anikó, egyszerre dolgozott rajtam, smink, haj és közben kedves szavakkal, dicséretekkel oldották a feszültségemet. Több óra fotózás következett Nikitől és Máriától, csak azt hallottam, ez mennyire jó, nagyon szép, nézzük meg itt és ott ebben és abban a ruhában, másik pózban. Azt kell, mondjam elég nehéz a modellek élete. Niki másnap átküldte a nyers fotókat és egyet, ami az ő személyes kedvence lett, amin szerinte gyönyörű vagyok, nekem is tátva maradt a szám, nem is hittem, hogy ilyen is tudok lenni. Visszanézve a fotókat, eszembe jutott egy nagyon régi vágyam, hogy olyan szakértő stábra bízzam magam, akik kihozzák belőlem a lehető legjobb megjelenést, sminkkel frizurával, öltözettel, fotókkal ez most sok-sok évvel később, teljesült. Akkorát lökött az önbizalmamon, hogy felismerhettem ezt az énemet is, aki mindig is bennem volt, csak jó mélyre elásva, ideje van a felvállalásnak. Mindenkinek receptre írnám fel és nagyon nagy szeretettel ajánlom a                                  Couture Élményfotózás-t.  

https://www.coutureportre.hu/ 

https://balogh-kata--coach.webnode.hu

Az oldalt a Webnode működteti Sütik
Készítsd el weboldaladat ingyen! Ez a weboldal a Webnode segítségével készült. Készítsd el a sajátodat ingyenesen még ma! Kezdd el