Változás az elmúlt egy év alatt

2021.03.02

"A rossz hír sok minden változhat egy év alatt,

  A jó  hír sok minden változhat egy év alatt





Te melyik csoportba tartozol abba, aki csak negatív tapasztalatokat gyűjtött az elmúlt egy évben vagy abba, aki igyekezett kihozni ebből is a legtöbb jót?

Neked, hogy sikerült?

Tudod, hogy coaching folyamatban  képes vagy átfordítani  a negatív tapasztalataidat a magad hasznára,  fejleszteni tudod a rugalmasságodat?


Engedd meg, hogy elmeséljem nekem milyen, változások épültek be a mindennapjaimba, a konyhámba, ma már kicsit sem bánom, hogy így alakult:

A "Maradjotthon" elején berántott a félelem, a már rég elfelejtett pánikrohamok közeli állapotába vitt az ismeretlen helyzet. Napi kétszeri meditációval, befelé figyeléssel sikerült megértetni magammal és a pánikommal, hogy nincs már többet helye az életemben. Napról napra lett erősebb a hitem és én magam is, "ahogy bent úgy kint."A belső munka mellett Home office-ban dolgoztam egész tavasszal, sokat olvastam, kertészkedtem, napról napra egyre jobban éreztem magam! 


A nappaliban volt az irodám az egyik szobában egyetemi a másikban középiskolai oktatás, persze a menza is dübörgött, nonstop.                                                                Az első változás, ami a konyhámat a háztartásomat érte, hogy tudatosabban átgondoltabban kezdtem vásárolni, nem halmoztam fel semmi extra mennyiséget a többféle vitaminokon kívül. Mivel naponta főztem, összeraktam fejben a heti menüt, hetente egy nagyobb bevásárláson kívül csak szombaton, a piacon vásároltam, nem szaladgáltam naponta ezért azért a boltba (ez ma is így van). Hagyományos kenyeret nem sütöttem, de minden mást igen, hamburgerzsemlétől a pitán, naan indiai kenyéren át, mindenféle süteményig.

 

Azóta sem vásárolok semmilyen tartósítószert tartalmazó élelmiszert, tojást, sajtot, húskészítményeket, idény gyümölcsöt, zöldséget csak termelőtől a piacon, hentesnél vásárolom a húst, mert tudom, hogy ott hazai tartásból származik. Lehet, hogy kicsit drágább, de elfogy minden, nem dobok ki ételt, maradék hasznosításban is jó lettem, ennek az időszaknak köszönhetően. 

Kísérleteztem új ízekkel, új receptekkel, nagyon sokszor használtam a kerti grillt, különböző húsok, halak, hamburgerek, zöldségek elkészítéséhez, még télen is. Lelkesen sütöttünk- főztünk közösen a gyerekeimmel akár késő este is, mert az online oktatás és a "nyolcralegyélotthon" átformálta az életünket, annyira, hogy teljesen más ritmusban élünk. Azzal, hogy a napi rutin változott az étkezési szokásaink is teljesen megváltoztak, nekem ezt nem volt könnyű elfogadni addig, amíg fel nem ismertem, hogy csupán a rugalmas hozzáálláson múlik ez is. Lehet délben reggelizni és a vasárnapi ebédet este kilenckor is megenni, ettől nem dől össze a világ. 


Az elmúlt egy évben voltak nagyon nehéz időszakaim nekem is, de sok újdonságot, pozitív változást, új meglátásokat, hozott az életembe az, hogy coaching szemléleten keresztül néztem a világ alakulását. Még ha a személyes találkozásaink ritkultak is a barátaimmal, közelebb érzem őket most, mint eddig bármikor. Sok kedves segítő szándékú, inspiráló jó emberrel kerültem kapcsolatba az online térben, hétről hétre. Megteremtettem a saját valóságomat, figyelek a testi-lelki egészségemre, békémre, úgy érzem a lehető legjobbat hoztam ki önmagamból!

https://balogh-kata--coach.webnode.hu

Az oldalt a Webnode működteti Sütik
Készítsd el weboldaladat ingyen! Ez a weboldal a Webnode segítségével készült. Készítsd el a sajátodat ingyenesen még ma! Kezdd el